LEO (Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Egyesülete)

LEO (Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Egyesülete)

11 év után teljes arculatváltáson esett át a LEO Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Egyesülete.

Az arculatváltás a márkapozíció erősítését, a szakmai hitelesség növelését, a tagtoborzásban való aktívabb fellépést, valamint a nemzetközi téren való professzionális megjelenést célozza. A logo ráncfelvarrása során a LEO márkanév az épület szimbólummal összeolvadva egy új jelentéstartalmat kapott. Az új logoval és vizuális anyagokkal a LEO megjelenése frissebb, modernebb és professzionálisabb lett.

Az új arculathoz kapcsolódó kreatívokon a LEO hiteles szakmai szervezetként jelenik meg, amely segít javítani az iparág megítélését, szakmai érdekképviseletet nyújt és szerepet vállal a lobbytevékenységek erősítésében is.

„A megalakulásunk óta 11 év telt el, így elérkezettnek láttuk az időt a márka megújítására, hogy új, professzionális arculatunkkal tudjuk hangsúlyozni egyesületünk szakmai színvonalát, aktív szerepünket a létesítménygazdálkodás piacán” – mondta Vágó László, a LEO elnöke.

Az arculatváltáshoz szükséges koncepciót és grafikát a Craft Factory Advertising Agency dolgozta ki, a webfejlesztést a Webbystep Kft. végezte.
A bevezető kampány október 3.-án indult.
Weboldal: https://leofm.hu/.

A LEO (Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Egyesülete)
2013-ban alakult azzal a céllal, hogy segítse a szakma egységes kommunikációját, szakmai sztenderdeket és átláthatóságot teremtsen a létesítménygazdálkodási piacon, és ezzel magasabb szintre emelje a teljes iparág működését. Központi szerepet szán a piaci szereplők együttműködésén alapuló tudásközpont létrehozásának, a szakmai képzések és az oktatás támogatásának, az ingatlanpiaci és fenntarthatósági szakmai szervezetekkel való együttműködéseknek, valamint a közösen kidolgozott, az aktuális igényekre válaszul kialakítandó korszerű megoldások fejlesztésének.
A 62 tagszervezet több, mint 15.000 közvetlen alkalmazottat foglalkoztat, tagjainak árbevétele 2023-ben meghaladta a 340 milliárd Ft-ot, az összes kezelt terület pedig több mint 15 millió négyzetméter. Az alapítók határozott célja, hogy az FM piac minden minőségi szolgáltatója a LEO tagjává váljon. A tagság létszáma a 2013-as megalakulás óta meghatszorozódott.

LEO (Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Egyesülete)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük